ارديبهشت ماه، نشست برنامه نويسان نرم افزار هاي موبايل

۲۳۲ بازديد

نشست برنامه نويسان نرم افزار هاي موبايل، تحت عنوان پنجشنبه بازار، با با حضور ۷۰۰ طراح، توسعه‌ دهنده و برنامه‌ نويس به منظور تبادل تجربه و تلاش براي ارتقاي كيفيت نرم‌ افزارهاي موبايل برگزار مي شود. اين نشست با همت يكي از بزرگترين فروشگاه اپليكيشن ايران و به منظور آماده سازي اين كسب و كارها براي ورود به رقابت عرصه جهاني است.

 

به گزارش كليك، اولين دوره اين رويداد با هدف تقويت ارتباطات بين توسعه‌ دهندگان و سرمايه‌ گذاران و تقويت توانايي تيم‌ سازي، سال گذشته برگزار شد. در سال جاري نيز به خاطر فضاي اقتصادي پيش رو، هدف رويداد ارتقاي كيفيت نرم افزارهاي ايراني در حوزه موبايل و نزديك كردن آنها به توليدات و رقابت جهاني است.

امسال تلاش اين رويداد بر اين است تا ارتباط ميان كارشناسان و مربيان فني داخلي و خارجي، صاحبان كسب و كارهاي اينترنتي، سرمايه گذاران و مديران فروشگاه اپليكيشن را با چند صد توسعه دهنده اين حوزه تقويت كند.

زمينه هاي مورد بررسي اين رويداد شامل تحليل داده‌ ها، فروش و پرداخت اينترنتي و توسعه تجارت الكترونيكي مي باشد.

در اين رويداد چند ميزگرد بازي‌ سازي، راه ‌هاي جذب سرمايه و بومي ‌سازي با حضور برنامه نويسان و توسعه دهندگان اپليكيشن برگزار مي شود. هم چنين فرصت هاي بازار اپليكيشن ايران با حضور چهره‌ هاي برجسته‌ داخل و خارج از كشور بررسي مي شود. سخنراني‌ و برپايي كارگاه‌ هايي در زمينه‌‌ هاي فني، كسب‌ و كار از جمله برنامه هاي اين رويداد است.

مركز همايش هاي برج ميلاد تهران، در روزهاي ۸ و ۹ ارديبهشت ماه ۱۳۹۵، ميزبان اين رويداد خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.