با قابليت هاي هيجان انگيز داك DeX گلكسي اس 9 آشنا شويد!

۲۴۹ بازديد

رسانه كليك – دوربين پيشرفته تر به همراه ايموجي هاي شخصي از جمله قابليت هاي هيجان انگيز پرچمدار جديد سامسونگ محسوب مي شود. اما داك DeX گلكسي اس 9 نسبت به نسل قبلي اش امكانات بيشتري را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه از جمله آن مي توان به قابليت تاچ پد اشاره كرد.

 

داك DeX كه به همراه Galaxy S8 معرفي شد، به كاربران اين امكان را مي داد تا ديوايس خود را به كامپيوتر خود متصل و به وسيله موس و كيبورد آن را كنترل كنند و به اين ترتيب، تجربه اي مانند استفاده از كامپيوتر را در اختيار داشته باشند. به محض اتصال پرچمداران سامسونگ به داك DeX، نرم افزارِ آن به صورت خودكار اين موضوع را شناسايي كرده و رابط كاربري موبايل را روي مانيتور به شما نمايش مي دهد.

اما داك DeX گلكسي اس 9 به كاربر اين امكان را مي دهد تا تلفن هوشمند خود را به صورت افقي روي آن گذاشته و ديگر مانند قبل، نيازي نيست تا آن را به صورت عمودي روي Dock قرار دهد. اين بدان معناست كه كاربران قادر خواهند بود تا از تلفن هوشمند به عنوان تاچ پد استفاده كنند و نيازي به ماوس نخواهد بود. در تجربيات و استفاده هاي ابتدايي از اين محصول، متوجه شديم كه داك DeX گلكسي اس 9 كاربردي تر از قبل شده است.

داك DeX گلكسي اس 9

مسئولين سامسونگ در اظهارات خود، به اين موضوع اشاره كرده بودند كه قصد دارند تا امكان استفاده از كيبورد را نيز به تلفن هوشمند اضافه كنند و به اين ترتيب، ديگر نياز نيست تا كاربر، كيبورد را با خود همراه داشته باشد. اما در نسخه دمو، چنين قابليتي وجود نداشت و به همين دليل، امكان تست آن را نداشتيم.

تلفن هوشمند شما به صورت افقي روي داك DeX قرار مي گيرد و به درگاه USB-C متصل مي شود. در قسمت پاييني، شاهد دو درگاه USB-A، يك درگاه USB-C و يك خروجي HDMI هستيم. داك DeX جديد گلكسي S9 در صورت اتصال به منبع الكتريكي، امكان شارژ دستگاه را نيز خواهد داشت. اما در غير اين صورت، احتياجي به اتصال آن به برق نيست.

داك DeX گلكسي اس 9

يكي ديگر از مزيت هاي داك DeX جديد، در دسترس بودن درگاه 3.5 ميليمتري هدفون است و به اين ترتيب و در هنگام اتصال آن به Dock، مي توانيد همچنان به موزيك هاي مورد علاقه خود گوش دهيد.

رزولوشن نمايشگر نيز با بهبودهايي روبرو شده است. نسخه پيشين داك DeX با رزولوشن اچ دي (1080×1920) همراه بود و در نسخه جديد، اين ويژگي به 1440×2560 ارتقاء يافته است.

داك DeX گلكسي S9 به همراه سيستم عامل Oreo عرضه مي شود كه آخرين ورژن اندرويد بوده و به صورت پيش فرض، روي گلكسي S9 نيز نصب شده است. شايان ذكر است كه S8 و Note 8 كه پيشتر به همراه داك DeX معرفي شده بودند، تا به حال آپديت Oreo را دريافت نكرده اند.

داك DeX گلكسي اس 9

به اين ترتيب، گلكسي S9 را مي توان يك آپگريد انقلابي در زمينه تلفن هاي هوشمند با برند سامسونگ دانست و مطمئنا دارندگان S8 يا Note 8 تمايل زيادي به خريد آن پيدا خواهند كرد. از جمله مشخصات سخت افزاري گوشي اس 9 مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • نمايشگر 5.8 اينچ
  • دوربين پشت 12 مگاپيكسل
  • دوربين سلفي 85 مگاپيكسل

مدل آنلاك شده Galaxy S9 با قيمت 720 دلار عرضه مي شود و گلكسي S9 پلاس نيز 840 دلار براي خريداران آب مي خورد. تاريخ عرضه آن نيز 16 مارچ اعلام شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.