تكذيب خبر جمع‌آوري موبايل‌هاي بدون برگ سبز

۲۱۸ بازديد

جمع‌آوري تلفن‌هاي همراه بدون برگ سبز از پانزدهم مهرماه سال جاري در تهران و سطح كشور كذب است و نگراني در اين زمينه براي واحدهاي صنفي وجود ندارد. 

به گزارش كليك، ابراهيم درستي، نايب رييس اتاق اصناف گفت: تصريح كرد: هركسي بايد در حيطه وظايفش صحبت كند و افراد نبايد در قبال مسائلي كه به آنها مربوط نيست اظهارنظر كنند.

درستي افزود: بنابراين جمع‌آوري تلفن‌هاي همراه بدون برگ سبز از پانزدهم مهرماه سال جاري در تهران و سطح كشور كذب است و نگراني در اين زمينه براي واحدهاي صنفي وجود ندارد.

نايب رييس اتاق اصناف در مورد تامين ابزار و لوازم مورد نياز براي ايام محرم بيان كرد: فروشندگان همواره در اين زمينه نهايت همكاري را با هيات‌ها و مردم داشته‌اند و حداقل سود را اعمال كردند. حتي برخي از سود خود نيز گذشته‌اند، چرا كه اهداف آنها به محرم و امام حسين (ع) مربوط مي‌شود.

رييس اتحاديه فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي، تصويري و تلفن همراه گفت: در حال حاضر توصيه‌هاي لازم به فروشندگان شده و امكانات لازم براي هيات‌ها و مردم در ايام محرم فراهم است و جاي نگراني وجود ندارد.

پيش از اين رييس اتحاديه دستگاه‌هاي مخابراتي، ارتباطي و لوازم جانبي اعلام كرده بود از تاريخ ۱۵ مهرماه سال جاري تلفن‌هاي همراه بدون برگ سبز از واحدهاي صنفي جمع‌آوري مي‌شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.