لو رفتن طراحي گلكسي S8 توسط اپليكيشني در گلكسي S7

۱۳۱ بازديد

شایعات جدید گلکسی S8  طرفداران سامسونگ را امیدوار کرد

انتظار مي رود كه گلكسي اس ۸ تفاوت هاي اساسي در طراحي و سخت افزار به كار رفته در درون خود با نسل هاي پيشينش داشته باشد و سامسونگ سعي مي كند تا زمان رونمايي از آن همه چيز را مخفي نگه دارد. 

به گزارش كليك، نرم افزار پوشه امن گلكسي اس ۷ چند نكته را در مورد پرچم دار آينده سامسونگ نشان داده است كه در ادامه به آن ها اشاره خواهيم كرد. اين نرم افزار اطلاعات خوبي را در مورد طراحي متفاوت گلكسي اس ۸ سامسونگ در اختيار كاربران قرار مي دهد.

به خاطر داشته باشيد كه نرم افزار پوشه امن در واقع براي گلكسي اس ۷ طراحي شده است اما Sammobile اشاره كرد كه مي توان نكاتي را در مورد طراحي گلكسي اس ۸ از آن به دست آورد. همان طور كه مي توانيد در تصاوير زير مشاهده كنيد، اين گوشي هوشمند داراي بخش هاي بسيار كوچكي در بالا و پايين پنل جلويي است كه در واقع توسط بدنه فلزي گوشي پوشيده شده اند و ديگر مناطق مربوط به صفحه نمايش مي باشند. در نتيجه امكان دارد كه اين اسمارت فون خميدگي كمتري در لبه هاي كناري داشته باشد.

لبه هاي منحني بدنه اين گوشي هوشمند بسيار شبيه به روش طراحي است كه سامسونگ براي پرچم داران ديگر خود به گرفته و همان طور كه مي توانيد در تصاوير مشاهده كنيد ديگر خبري از دكمه خانه نيست. اين مي تواند بدان معنا باشد كه اين دكمه به همراه يك دكمه اختصاصي ديگر براي فراخوان دستيار مجازي سامسونگ با نام بيكسي در پنل پشتي قرار گيرد. علاوه بر تغييرات اساسي در طراحي، شايعه شده است كه گلكسي اس ۸ داراي قابليت هاي جديدي مي باشد كه كاربران را جذب خود مي كند. هنوز اطلاعاتي در مورد اين قابليت ها در دسترس نيست. پورت شارژ گوشي هم ممكن است به صورت يك پورت پيوسته مانند و با استفاده از صفحه نمايش در دسترس كاربران قرار گيرد.

سامسونگ اعلام كرده است كه تاريخ رونمايي از گلكسي اس ۸ رويداد MWC 2017 در شهر بارسلونا خواهد بود. پس منتظر اخبار تكميلي ما از اين رويداد مهم باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.