چطور اكانت اينستاگرام خود را در حالت خصوصي (Private) قرار دهيم؟

۱۴۴ بازديد

خصوصي كردن حساب اينستاگرام

اينستاگرام اين امكان را به كاربر مي‌دهد تا اكانت كاربري خودش را در دو حالت خصوصي و عمومي داشته باشد و بدين ترتيب با كنترل بيشتر حسابش را مديريت كند. در اين مطلب نحوه خصوصي كردن حساب اينستاگرام ( اكانت اينستاگرام Private ) را آموزش مي‌دهيم. همراه ما باشيد. 

اكانت شما در اينستاگرام مي‌تواند در حالت عمومي و يا خصوص قرار بگيرد كه هر كدام ويژگي‌هاي خاص خودشان را دارند. در حالت خصوصي يا Private، افراد ناشناسي كه در فالوورهاي شما نيستند، به اكانت‌تان دسترسي نخواهند داشت و پس از درخواست و تاييد شما، به ليست فالوورهاي‌تان اضافه مي‌شوند. اين دسته از افراد پس از طي اين مرحله قادر به مشاهده حساب كاربري شما خواهند بود.

در صورتي كه اكانت اينستاگرام خود را در حالت عمومي يا Public قرار دهيد، دسترسي همه افراد به حساب كاربري‌تان آزاد بوده و بدون نياز به فالو كردن، مي‌توانند پست‌هاي مختلف شما را مشاهده كنند.

در صورتي كه از عمومي بودن اكانت كاربري خود ناراضي هستيد، در اين مطلب نحوه خصوصي كردن حساب اينستاگرام را به شما آموزش مي‌دهيم. براي اين كار مراحل زير را به ترتيب دنبال كنيد.

  1. اپ اينستاگرام را باز كرده و وارد پروفايل شخصي خود شويد.

  1. بر روي آيكون آپشن كه به صورت سه نقطه در بخش بالايي رابط قرار گرفته، كليك كنيد.

  1. به بخش Account رفته و گزينه Private Account را فعال كنيد.

خصوصي كردن حساب اينستاگرام

با پايان اين مراحل حساب كاربري اينستاگرام شما در حالت خصوصي يا همان Private قرار گرفته و كاربران ناشناس براي دسترسي به پست‌هاي شما، بايد به شما در خواست فالو بدهند. براي بازگرداني حساب كاربري به حالت عمومي كافي است همين مراحل را يك بار ديگر طي كنيد و گزينه Private Account را غير فعال كنيد. دقت كنيد با اين كار تمامي درخواست‌هاي فالوي شما كه در زمان خصوصي بودن اكانت ارسال شده بود، تاييد شده و آن افراد به صورت خودكار به ليست فالوورهاي‌تان اضافه مي‌شوند.

نظر شما در رابطه با قابليت خصوصي كردن حساب اينستاگرام ( اكانت اينستاگرام Private ) چيست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.