آموزش ديليت اكانت تلگرام يا حذف اكانت تلگرام

۲۰۵ بازديد

آموزش ديليت اكانت تلگرام يا حذف اكانت تلگرام

اين روزها تقريبا هيچ كاربر ايراني را نمي‌توان يافت كه در تلفن هوشمندش، پيام رسان تلگرام را نداشته باشد. اين اپليكيشن قدرتمند با قابليت‌هاي فراوان توانسته محبوبيت بالايي را در ميان كاربران به‌دست آورد و روز به روز هم اين محبوبيت در حال اضافه شدن است. اما شايد برخي از كاربران بخواهند اكانت تلگرام خودشان را به صورت كامل حذف كنند تا دسترسي خود و ديگران به آن را به طور كامل ببندند. در اين مطلب نحوه حذف اكانت تلگرام را آموزش مي‌دهيم. 

تصميم حذف حساب كاربري در تلگرام مي‌تواند بنا به دلايل مختلفي گرفته شود؛ براي مثال شايد بخواهيد يك اكانت جديد تلگرام براي خود بسازيد و تمامي تاريخچه حساب قبلي‌تان را پاك كنيد.

حذف كردن اكانت تلگرام توسط خود اپليكيشن امكان‌پذير نبوده و براي اين كار بايد مراحل خاصي را خارج از اپ طي كنيد كه آن‌ها را در ادامه توضيح داده‌ايم:

  1. وارد صفحه مخصوص غيرفعال‌سازي حساب تلگرام شويد.
  2. با باز شدن صفحه، يك باكس با عنوان “Your Phone Number” قرار گرفته كه در آن قسمت بايد شماره تلفن همراهي را كه تلگرام با آن فعال است، وارد نماييد.
  3. بعد از وارد نمودن شماره تماس، بر روي دكمه آبي رنگ “Next” كليك كنيد.

حذف اكانت تلگرام

  1. در اين قسمت يك باكس جديد باز مي‌شود. در اين باكس مي‌بايست كدي را كه براي‌تان ارسال شده، وارد نماييد.
  2. بعد از وارد كردن كد بر روي دكمه “Sign in” كليك كنيد.

حذف اكانت تلگرام

  1. در اين مرحله بايد در باكس مشخص شده، دليل حذف كردن اكانت‌تان را بنويسيد و پس از آن بر روي“Done” كليك كنيد. (نوشتن دليل براي حذف اكانت اختياري است.)

حذف اكانت تلگرام

  1. يك بار ديگر از شما خواسته مي‌شود تا از حذف اكانت اطمينان حاصل كنيد. با كليك بر روي گزينه“yes, delete my account”، اين كار را انجام دهيد.حذف اكانت تلگرام

براي پيش بردن مراحل حذف اكانت تلگرام خود، به نكات زير هم توجه كنيد:

  • صفحه ويژه ديليت اكانت تلگرام، توسط مرورگر گوشي موبايل و كامپيوتر قابل دسترسي است.
  • كد ارسالي كه در مرحله 4 به آن اشاره كرديم، توسط خود برنامه و حساب كاربري اصلي تلگرام براي شما ارسال مي‌شود.
  • اين سامانه به كوچك و بزرگ‌ بودن كد ارسالي حساس است.
  • با حذف اكانت تلگرام ديگر هيچ راه برگشتي براي كاربر وجود نداشته و همه اطلاعات از جمله چت‌ها، مخاطبين و ديگر داده‌ها، از بين مي‌روند.
  • پس از حذف اكانت تلگرام، مخاطبيني كه در اين برنامه با شما ارتباط داشته‌اند، نام اكانت‌تان را با عنوان “Deleted Account” مشاهده مي‌كنند.

نظر شما در رابطه با اين آموزش و حذف اكانت تلگرام چيست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.