تنها يك هفته فاصله به اولين برنامه تلويزيوني فيسبوك

۱۵۲ بازديد

فیس‌بوک

بر اساس گزارشات، فيس‌بوك كار بر روي برنامه‌هاي تلويزيوني را به عنوان پروژه‌ي بعدي خود انتخاب كرده است. به نظر مي‌رسد كه به زودي و تا ماه آينده شروع به كار اين غول رسانه‌هاي اجتماعي را بر روي پلتفرم تلويزيون خواهيم ديد. افراد مطلع به بلومبرگ (Bloomberg) گفته‌اند كه با وجود تاخيرهاي بسيار، انتظار مي‌رود فيس‌بوك محتواهايي كه در قالب تلويزيوني توليد شده را تا اواسط ماه آگوست پخش كند. بر اساس گزارشات، اين شركت از همكاران خود خواسته تا هم براي برنامه‌هاي سرگرم‌كننده‌ي كوتاه و هم براي برنامه‌هايي كه بودجه‌ي بيشتري دارند، هر چه زودتر قسمت‌هاي آزمايشي ساخته و به فيس‌بوك تحويل داده شود.

FaceTube

گزارشات حاكي از آن است كه تلويزيون فيس‌بوك تركيبي از محتواهاي توليد شده توسط كاربران و برنامه‌هايي از طرف خود شركت خواهد بود. اين بخش در زبانه‌اي جدا از News Feed قرار داده مي‌شود.

اين منبع به بلومبرگ گفته كه محتوا و نحوه‌ي عملكرد تلويزيون فيس‌بوك بيشتر شبيه به يوتيوب خواهد بود تا شبكه‌هاي بزرگي مثل نتفليكس، شوتايم (Showtime) و يا (HBO). البته خود فيس‌بوك هنوز به طور عمومي از برنامه‌هايي كه براي اين پروژه دارد رونمايي نكرده است، ولي با توجه به تلاشي كه براي جا انداختن Facebook Live انجام مي‌دهد، مطمئن هستيم كه شركت در اين راه موفق مي‌شود و يك روز اين تلويزيون هم بخش ثابتي از زندگي روزانه‌ي شما را  درست مثل خود فيس‌بوك پر خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.