تست سرعت گلكسي اس 9+ در مقابل آيفون X، پيكسل 2 ايكس ال، وان پلاس 5T، گلكسي نوت 8 و ميت 10 پرو

۱۶۷ بازديد

تست سرعت، تست سرعت، تست سرعت! گلكسي اس 9+ جديدترين پرچمدار سامسونگ است كه عرضه شده و هر شخصي كه دستش به آن مي رسد مي خواهد ببيند در مقابل ديگر رقبا چطور عمل مي كند! خب، بايد گفت كه يك تست سرعت فوق العاده جالب اينجا وجود دارد و آن تست سرعت گلكسي اس 9+ در مقابل آيفون X، پيكسل 2 ايكس ال، وان پلاس 5T، گلكسي نوت 8 و ميت 10 پرو است! در ادامه با ترنجي همراه باشيد تا اين ويديو جذاب را با هم ببينيم.

 

 

همه اين پرچمدارها كه در ويديو مي بينيد مربوط به سال 2017 هستند كه همه آن ها در نيمه دوم سال عرضه شده اند اما اين تفاوتي ايجاد نمي كند، مهم اين است كه سخت افزار آن ها متعلق به سال 2017 است و گلكسي اس 9+ تنها دستگاهي است كه با سخت افزاري از سال 2018 وارد تست شده است!

همانطور كه مي بينيد در اكثر تست ها گلكسي اس 9+ سريع تر يا حداقل با اختلافي كمتر پشت سر ديگر رقبا قرار گرفته است. البته به اين تست ايرادي وارد است و اينكه همه دستگاه ها به يك شبكه واي فاي متصلند! اين باعث مي شود براي برخي از اين دستگاه ها مشكل اتصال در اينترنت هم به وجود آمده باشد.

به صورت كلي مي توان گفت كه وان پلاس 5T در ويديو همچنان شگفتي آفرين ظاهر شده است، آيفون X يك عملكرد كاملا آيفون طور دارد و بازي ها را سريع اجرا مي كند و در نهايت ميت 10 پرو كه گويا در اين ويديو حال و روز خوشي ندارد!

نظر شما چيست؟ عملكرد گلكسي اس 9+ را چطور ديديد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.