بازي موبايل Plastiland؛ دنياي خميري

۲۷۷ بازديد

بازي موبايل Plastiland؛ دنياي خميري

Plastiland يكي از بازي‌هاي جديد و جذاب گوشي‌هاي موبايل است كه در آن با محيطي جذاب و خميري به همراه كاراكترهاي خنده دار مواجه خواهيد بود. با زوميت همراه باشيد تا با اين بازي سرگرم‌كننده بيشتر آشنا شويد.

 Plastiland يا سرزمين خميري يكي از متقاوت‌ترين بازي‌هايي است كه در چند وقت اخير براي گوشي‌هاي موبايل منتشر شده است. اين بازي به جاي آنكه سراغ گرافيك‌هاي كارتوني و يكنواخت شده‌اي كه در هر بازي موبايلي شاهد آن هستيم برود طراحي خميري را براي خود انتخاب كرده است كه محيطي شبيه به كارتون‌هاي Shaun The Sheep يا پت و مت معروف را رقم زده است. اين موضوع ممكن است در ابتدا چندان جالب به نظر نرسد و حتي بسياري از كاربران را نيز از دانلود و نصب بازي منصرف كند اما اگر تنها چند دقيقه تجربه‌ي بازي كردن با آن را كسب كنيد متوجه خواهيد شد كه با يكي از جالب‌ترين بازي‌هاي ساخته شده در ماه‌هاي اخير مواجه هستيد. اين بازي كه از گرافيك بسيار عالي و چشم نوازي برخوردار است براي رده سني بالاي ۳ سال منتشر شده است و خوشبختانه كودكان شما نيز مي‌توانند به انجام آن بپردازند. محيط بازي و كاراكترهاي جذابي كه عاشق آن‌ها خواهيد شد به نوعي طراحي شده‌اند كه بدون شك توجه كودكان را به خود جلب خواهند كرد و مي‌تواند ساعت‌ها و حتي روزها آن‌ها را مشغول به خود نگه دارد. 

موسيقي متن بازي نيز مانند گرافيك آن در سطح بسيار قابل قبولي قرار دارد به طوري كه علاوه بر آنكه بار طنز بازي را افزايش داده است باعث عدم يكنواخت شدن مسير بازي نيز شده است. كيفيت اين موسيقي نيز در سطح قابل قبولي قرار دارد و گوش دادن آن در هندزفري برخلاف بسياري از عناوين ديگر آزاردهنده نخواهد بود. در Plastiland شما به ۳ جهان مختلف و ۴۸ مرحله دسترسي خواهيد داشت كه در هر مرحله وظيفه گذراندن يك مسير مشخص شده و رسيدن به مقصد را خواهيد داشت. در اين بازي كنترل چند كاراكتر در دستان شما است كه در هر لحظه مي‌توانيد بين آن‌ها سوئيچ كنيد. در بازي موانع و بخش‌هاي بسياري وجود دارد كه تنها توسط يكي از اين كاراكترها قابل عبور خواهد بود از همين رو بايد كنترل اين كاراكترها را در دست داشته باشيد تا در زمان‌هاي مناسب سريعا اقدام به تعويض آن‌ها كنيد. Plastiland در پلت‌فرم اندرويد در دو نسخه‌ي پولي و رايگان منتشر شده است كه در نسخه‌ي رايگان تنها يكي از ۳ جهان بازي قابل استفاده خواهد بود. اين بازي با حجم ۴۷ مگابايت در اندرويد و ۴۴ مگابايت در آي‌او‌اس منتشر شده است و براي اجراي آن به ترتيب نيازمند نسخه‌ي ۲.۳.۳ و 7.1 اين پلت‌فرم‌ها خواهيد بود. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.