پايونير اسپيكري مجهز به پورت لايتينگ و با تمركز بر مكالمات كنفرانسي معرفي كرد

۱۳۵ بازديد

پايونير به سبب توليد محصولات صوتي و تصويري با كيفيت به يك برند شناخته شده در جهان تبديل شده است. حال كمپاني مذكور اسپيكر Play & Plug با پورت لايتينگ معرفي كرده كه تمركز آن روي مكالمات كنفرانسي بوده و مي توان با آن از پخش موسيقي هم لذت برد.

محصول مورد اشاره كه «Rayz Rally» نام دارد داراي باتري داخلي نبوده و مي بايست آن را از طريق پورت لايتينگ به آيفون يا آيپاد خود متصل كنيد. بايد گفت اسپيكر مذكور داراي يك درگاه لايتينگ هم بوده و از اين رو به هنگام استفاده از آن، مي توانيد همزمان دستگاه خود را هم شارژ كنيد.

 

 

«Rayz Rally» نخستين اسپيكر Play & Plus مجهز به پورت لايتينگ است

پايونير در مورد محصول تازه خود مدعي شده كه «Rayz Rally» به منظور برقراري مكالمات با كيفيت و شفافيت بالا بهينه شده و به علاوه اين اسپيكر مي تواند تشخيص دهد كه گجت شما در حال پخش موسيقي بوده و از اين رو ميزان حجم صدا را به صورت خودكار تنظيم مي كند.

از ديگر قابليت هاي «Rayz Rally» مي توان به بهره مندي از يك دكمه اختصاصي اشاره كرد كه مي توان از آن براي قطع و وصل كرن ميكروفن در حين مكالمه و يا پخش و توقف موسيقي استفاده كرد.

لازم به ذكر است پايونير پيشتر هم هدفون هايي با پورت لايتينگ و با نام «Rayz Plus» را معرفي كرده بود و رونمايي از اسپيكر مورد بحث هم حاكي از تلاش كمپاني مذكور براي ورود به حوزه محصولات جانبي مجهز به لايتينگ است. ناگفته نماند «Rayz Rally» در سه رنگ مشكي، خاكستري و سفيد و با قيمت 99.95 دلار از طريق وبسايت اپل قابل خريداري خواهد بود.

راهنمای گام به گام برای داشتن مکالمات تلفنی حرفه ای به انگلیسی

اگر می دانید باید به زودی با شخص حرفه ای و مهمی تماس بگیرید و این تماس تلفنی برایتان مهم است، پس بهتر است نیم ساعت وقت بگذارید تا خودتان را آماده کنید. کدام آموزشگاه زبان انگلیسی بهتر است؟

مراحل زیر به شما کمک می کنند مطمئن شوید که تا حد امکان برای برقراری این تماس تلفنی مهم آماده هستید!

1- چیزی که می خواهید درباره اش صحبت کنید را بنویسید

بهتر است قبل از اینکه تماس بگیرید، از چیزهایی که قرار است بگویید و اطلاعاتی که نیاز به دریافتشان دارید یادداشت هایی تهیه کنید. نوشتن چند جمله کوتاه و مفید از قبل به شما کمک می کند. همه عبارات لازم را بنویسید و بعد درستی در آنها را در گوگل ترنسلیت (Google Translate) بررسی کنید. البته بهترین کار این است که از کسی که زبان مادری اش انگلیسی است بخواهید تا جملات شما را بررسی کند تا صد در صد از بابت آنها مطمئن شوید. مکالمه تلفنی در زبان انگلیسی

اگر موقع صحبت کردن دچار استرس لحظه ای شدید، این جملات از پیش نوشته شده کمک کننده هستند و با مراجعه و نگاه کردن به آنها می توانید تمرکزتان را بدست بیاورید. به این ترتیب اگر دچار سردرگمی و دستپاچگی شدید یک استراتژی و تکنیک مناسب برای حل این مشکل خواهید داشت تا دوباره به صحبت کردنتان ادامه بدهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.